Kära Kund!
Såhär hanterar vi på Optimal Service Corona
Vi har alla redan anpassat oss på många sätt för att minimera risken att smittas av eller smitta någon med Corona(Covid-19).
Nedan punkter gäller utan undantag för Optimal Service när vi träffar dig som kund (fastighetsägare, hyresgäster, samarbetspartners, underentreprenörer m.fl.)
Samtliga punkter rekommenderas även av Folkhälsomyndigheten – vars riktlinjer och krav Optimal Service följer utan undantag.
Optimal Service uppdaterar och anpassar sig dagligdags utefter myndigheternas senaste information.
– Optimal Service medarbetare sjukskriver sig omgående om dom visar förkylningssymtom/är sjuka.
– Det är viktigt att vi inte slutar kommunicera med er! Vi träffar gärna dig men i Corona-tider så blir det i mindre grupper och i rum där rekommenderade avstånd kan hållas.
– Vi har gärna digitala möten med dig istället och har all teknik för att ha bra video- eller telefonmöten. Vi administrerar givetvis detta åt er om så önskas.
– Vi har även senaste digitala förvaltningsverktygen för att du som kund ska kunna följa att vi utför avtalade uppgifter – utan att vi för den sakens skull behöver träffas fysiskt just nu.
– Vi, precis som du, tvättar & desinficera händerna ofta, håller ca två meters avstånd till varandra, nyser/hostar i armvecket och tar inte varandra i hand just nu.
Glöm inte att stötta varandra & njut av våren – så löser vi denna tuffa period tillsammans!