Hem » Våra tjänster » Teknisk förvaltning

Teknisk förvaltning

Att sköta om en fastighet och människorna i den är en sak. Att tekniskt säkerställa och optimera driften av den är en annan – fast för oss hänger det väldigt tätt samman. Vi tar ett långsiktigt ansvar för den tekniska förvaltningen av din fastighet – planerar, prognostiserar, budgeterar, projektleder och genomför de underhållsåtgärder som krävs för att din fastighet ska bli hållbar över tid.

En långsiktig teknisk förvaltning och driftoptimering ger lägre kostnad i fastighetens alla olika delar. Här är Optimal Service är en trygg och kostnadseffektiv partner.

Teknisk administration

Projektledning

Felanmälan/kundtjänst

Förvaltarmöten och rapporter

Myndighetsbesiktningar

Lägenhets- och lokalbesiktningar

Boende- och lokalkontakter

Underhållsplanering

Driftövervakning

Driftoptimering

Koordinering av UE/sido- och underentreprenörer

Garantihantering/Eftermarknad

PHM Digital kundportal logotyp
Användare av kundportalen för fastighetsförvaltning - PHM Digital

Smart portal för smidigare fastighetsförvaltning.

PHM Digital samlar all information och kommunikation på ett ställe – för fastighetsägare, brf-styrelser och boende. Portalen är tillgänglig både som webb och mobilapp och har ett brett utbud av funktioner som förenklar förvaltningen, exempelvis bokningssystem för tvättstuga och gemensamma utrymmen, digital hantering av avier och fakturor, felanmälan, ärendehantering, digital signering, kommunikation med boende och möjlighet till digitala möten. Vilka funktioner som aktiveras beror på om ni har teknisk förvaltning, ekonomisk förvaltning eller båda via en PHM-partner.

Tillgång till förmånliga erbjudanden.

Användare av PHM Digital får även tillgång till PHMs förmånsportal, och kan ta del av exklusiva erbjudanden via PHM:s ramavtal med utvalda samarbetspartners.

Mer information om portalen och aktuell funktionalitet finns på phmgroup.se.

Läs mer om PHM Digital

Vill du veta mer? Kontakta oss!

Felanmälan Kontakta oss